سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفتر شعر یک جوان
نوشته شده در تاریخ 86/2/16 ساعت 8:12 ع توسط محمد جعفر مهدیان


با اینکه ندیدمت دلم هر روز برایت تنگ می شود. بدیش این است که می دانم تو هستی. کاش نبودی! مثل هزاران چیز دیگر که توی این دنیا نیست ولی آدم ها باز الکی دنبالشان می گردند، نمی دانم، شاید بشود اسمش را گذاشت دلخوشی. دلخوشی من هم این است که میدانم هستی.
امروز یک چیز تازه فهمیدم. فهمیدم که اشک هایم مال تواند. فکر می کنم همه آدم ها همینطورند. به بهانه های مختلف، برای چیز های مختلف گریه می کنند اما همه اش آخر ختم می شود به همان چیزی که سال هاست توی دلت جا خشک کرده و هرچه می گذرد انگار بیشتر با تو انس میگیرد، می شود جزیی از وجودت و خلاصه اینکه تا عمرداری اشکهایت آخر مال همان یک چیز است...
برایم گفته اند اقاقی ها را خیلی دوست داشتی. من هم دوست دارم... خودم را به این راضی کرده ام که شاید گم شده ای. مثل عطر اقاقی های حیاط بچه گی هایم که یک روز یک جایی میان بازی ها و هیجان های کودکی توی دماغم پیچیدند و بعد ها هرچه دنبالشان گشتم پیدایشان نکردم...
می بینی؟ دوباره اشکهایم...
دیگر حرفی نمی زنم. فقط ای کاش بدانی که چقدر دلم برایت تنگ می شود.
هر جا که هستی مراقب خودت باش، بهانه قشنگ اشک های من...
تو

 

                                          

این شعرو با تمام عشقم تقدیم میکنم به اونی که هیچ وقت صدای منو نشنید

تو

از تو گفتن عزیزم واسه من یه کمی سخته

قصه عشق تو گفتن واسه من همیشه سخته

اما من چاره ندارم واسه گفتن قصه

ادما باید بمونن پشت این درای بسته

بذار اول بگم از تو که چقدری مهربونی

تو خودت گفتی کنارم تا ابد با من میمونی

بذار بگم از اون روزی که منو تو دیدی

با نگاه سبز چشمات تو نگاه من خندیدی

بعدشم بگم از اون روزی که مثل یه ستاره

رفتی ودیگه منم ندیدمت هیچ وقت دوباره

قاب عکس دو تا چشمات همیشه گوشه طاقچه

داره باز بهم میخنده با نگاه نازو عشوه

باز دم غروب که میشه یهوئی دلم میگیره

واسه دیدن چشمات همیشه گریم میگیره

اما از اون روز که رفتی دیگه چشمام نمی خنده

دیگه دستام در عشق و به روی تو نمی بنده

کجا دنبالت بگردم تو کدوم دشت و بیا بون

بگو هستی تو میمونی بر سر این عهد و پیمون

منم از اون روز که رفتی تا همیشه چشم به راهم

تا بیائی بازم بمونی تا همیشه تو کنارم

بازم می گم یادت نره قرار ما تو اسمون

هیچ وقت فراموشم نکن همیشه یاد من بمون

امیدوارم که خوشتون اومده باشه

این شعر شاید حرف دل خیلی ها باشه

همچنین میخوام در اینجا از یه دوست خوب به خاطر همه محبت هاش تشکر کنم و بهش بگم که توی غم بزرگش باهاش شریکم







  پیام رسان 

+ عید سعید فطر رو به همه دوستان گرامی تبریک میگم

+ چه موهبت بزرگیست دوست داشتن وقتی بر پیشخوان قلبت می نشیند و سکوت می کند وقتی تمام ایده آل هایت رنگ می بازند و استدلال هایت به گل می نشینند درست در لحظاتی این چنین حادث می شود و تو را از تو می گیرد هم از این روست که دوستت دارم!







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ