سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفتر شعر یک جوان
نوشته شده در تاریخ 90/6/20 ساعت 7:57 ع توسط محمد جعفر مهدیان


مثل رودها

که تقدیرشان دریاست

من به دنبالت

 هزار تکّه می شوم

 هزار کوچه

 هزار خانه می شوم

 پای بغض پنجره ها

 هزار نی لبک

 هزار عاشقانه می شوم

 ذهن شمعدانی ها

 از عطر تو لبریز است

 من به دنبالت

 هزار برگ

 هزار جوانه می شوم

 تن ِ شب

 پر از باغ های رؤیائی ست

 من به دنبالت

 هزار گل

 هزار پروانه می شوم

 مثل تقدیر ِ بی برو برگرد

 می دانم عاقبت

 من به دنبالت

 هزار دیوانه می شوم







  پیام رسان 

+ عید سعید فطر رو به همه دوستان گرامی تبریک میگم

+ چه موهبت بزرگیست دوست داشتن وقتی بر پیشخوان قلبت می نشیند و سکوت می کند وقتی تمام ایده آل هایت رنگ می بازند و استدلال هایت به گل می نشینند درست در لحظاتی این چنین حادث می شود و تو را از تو می گیرد هم از این روست که دوستت دارم!







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ